قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران

0
9

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛
قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر)

گزارش پیش رو به بررسی قیمت مسکن در منطقه۱۸که ارزان‌ترین منطقه در حوزه قیمت مسکن در یک ماه اخیر بوده است، می‌پردازد.

به گزارش نیازعمران به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ باتوجه به آمار منتشرشده توسط دبیر انجمن انبوه‌سازان استان تهران، منطقه۱۸ ارزان‌ترین منطقه تهران در حوزه قیمت مسکن بوده است. متوسط قیمت مسکن برای این منطقه متری ۱۲میلیون و ۴۲۷هزار تومان اعلام شده است.

قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران

قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران

منطقه۱۸ در جنوب غربی پایتخت ایران واقع شده است. یافت‌آباد، خلیج فارس، شادآباد، تولید دارو، شهرک ولی عصر، فردوس، هفده شهریور و… از محله‌های این منطقه است. در ادامه به بررسی قیمت مسکن در این محله‌ها خواهیم پرداخت.

یافت‌آباد یکی از محله‌های منطقه ۱۸ است. قیمت مسکن محله یافت‌آباد در یک ماه اخیر بین ۴ تا ۱۳میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بوده است. یک واحد ۶۴متری و ۱۴سال ساخت در این محله متری ۹میلیون تومان و واحدی ۴۵متری و ۱۷سال ساخت در آن متری ۷میلیون و ۸۸۸هزار تومان معامله شد.

خلیج فارس محله‌ای در جنوب غرب تهران و منطقه۱۸ است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. قیمت مسکن در این محله در یک ماه اخیر بین ۵ تا ۱۷میلیون تومان در هر متر مربع بوده است. یک واحد ۵۲متری و ۱۳سال ساخت متری ۱۱میلیون و ۱۷۰هزار تومان و واحدی ۶۸متری و نوساز در آن متری ۱۲میلیون و ۲۸۸هزار تومان به فروش رفت.

آپارتمان‌های شادآباد در ماه اخیر بین ۸ تا ۱۷میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت. قیمت مسکن برای واحدی ۴۹متری و ۱۶سال ساخت در این محله متری ۱۰میلیون و ۹۵۴هزار تومان و برای خانه‌ای ۵۴متری و ۱۲سال ساخت متری ۸میلیون و ۴۷۴هزار تومان بوده است.

تولید دارو نیز از دیگر محله‌های منطقه۱۸ تهران است. قیمت مسکن برای واحدهای این محله در یک ماه اخیر بین ۱۲ تا ۱۹میلیون تومان متغیر بود. یک واحد ۱۱۵متری و ۱۲سال ساخت در این محله متری ۱۴میلیون و ۴۲۷هزار تومان و واحدی ۵۶متری و ۱۶سال ساخت متری ۱۳میلیون و ۵۵۴هزار تومان در محله تولید دارو معامله شد.

آپارتمان‌های محله ۱۷شهریور در این یک ماه بین متری ۵ تا ۲۰میلیون تومان معامله شده است. قیمت مسکن برای واحدی ۵۲متری و ۱۸سال ساخت در هفده شهریور متری ۱۲میلیون و ۶۹۲هزار تومان و برای یک خانه ۷۲متری و ۳سال ساخت در این محله متری ۱۶میلیون و ۴۹۲هزار تومان بوده است.

قیمت آپارتمان‌های معامله‌شده در محله فردوس در مهر ماه بین متری ۱۰ تا ۱۷میلیون تومان متغیر است. یک آپارتمان ۳۹متری و ۱۰سال ساخت در این محله متری ۱۰میلیون و ۸۰۳هزار تومان و واحدی ۸۶متری و ۶سال ساخت متری ۱۴میلیون و ۴۰۲هزار تومان معامله شد.

شهرک ولیعصر یکی دیگر از محله‌های منطقه۱۸ تهران است. آپارتمان‌های این محله در یک ماه اخیر بین متری ۱۰ تا ۱۳میلیون تومان معامله شد. یک واحد آپارتمان ۳۹متری و ۱۰سال ساخت در این شهرک متری ۱۱میلیون و ۹۴۹هزار تومان و واحدی ۴۶متری و ۹سال ساخت در آن متری ۱۰میلیون و ۹۵۶هزار تومان به فروش رفت.

در پایان باید گفت: آپارتمان‌های معامله‌شده منطقه۱۸ اغلب در متراژهایی پایین بوده است و واحدهای با متراژ بالا کمتر به چشم می‌خورد. همچنین به طور کل، آپارتمان‌های این منطقه بین متری ۴ تا ۲۰میلیون تومان به فروش رفته که بیشتر آپارتمان‌ها در محدوده متری ۱۰ تا ۱۵میلیون تومان معامله شده است.

 

قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران
قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید