قیمت آپارتمان‌ در تهرانپارس به همراه جزییات معاملات یک ماهه

0
166

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتما‌های معامله شده در محله تهرانپارس طی یک ماه اخیر می‌پردازد.

به گزارش نیازعمران به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ تهرانپارس یکی از محله‌های شرق تهران در منطقه۴ شهرداری است. قیمت مسکن در این محله به عواملی چون متراژ، سن بنا، مواد و متریال به کار برده شده در ساختمان، تعداد واحدهای هر طبقه، کوچه و خیابانی که ساختمان در آن قرار گرفته و… بستگی دارد.

قیمت آپارتمان‌ های تهرانپارس

قیمت مسکن در محله تهرانپارس تقریبا بالاست اما واحدهای ارزان نیز در این محله وجود دارد.  خاک سفید یکی از مناطق ارزان این محله است که قیمت مسکن در آن از سایر نقاط تهرانپارس پایین‌تر است و ارزان‌ترین واحدهای یک ماه اخیر نیز در خاک سفید معامله شده است.

یک واحد آپارتمان ۵۱متری و ۷سال ساخت در خیابان خیری متری ۳۴میلیون و ۴۷۰هزار تومان و واحدی ۱۷۲متری و ۲۴سال ساخت در خیابان حجربن عدی متری ۵۱میلیون و ۴۷۱هزار تومان معامله شد.

گران‌ترین واحد معامله‌شده در تهرانپارس آپارتمانی ۲۰۸متری و نوساز در بلوار شاهد بود که متری ۶۷میلیون و ۹۴۴هزار تومان به فروش رفت. همچنین قیمت یک واحد نوساز و ۹۰متری در خیابان شهید محمود آهنی امینه متری ۴۱میلیون تومان بوده است.

خاک سفید از ارزان‌ترین مناطق تهرانپارس است. یک واحد ۲۰۰متری و ۳۷سال ساخت در خاک سفید متری ۱۸میلیون تومان و واحدی ۴۰متری و نوساز متری ۱۲میلیون و ۲۵۰هزار تومان به فروش رفت.

قیمت مسکن برای واحدی ۶۲متری و ۱۷سال ساخت در خیابان شهید طاهری متری ۲۸میلیون و ۲۰۶هزار تومان و برای واحدی ۳۹متری و ۱۱سال ساخت در خیابان شفیعی مکرم متری ۳۱میلیون و ۱۶۲هزار تومان بوده است.

همچنین یک خانه ۷۰متری و ۲۱سال ساخت در خیابان خیری ۲۶میلیون و ۵۲۵هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

در پایان لازم به ذکر است که معاملات در محله تهرانپارس نیز طی یک ماه اخیر کاهش زیادی نسبت به ماه گذشته داشته است.

قیمت آپارتمان‌ در تهرانپارس به همراه جزییات معاملات یک ماهه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید