جدیدترین قیمت بزرگ‌ترین آپارتمان‌های تهران

0
11

آپارتمان‌هایی که در ماه اخیر، با متراژ بالای ۳۰۰متر معامله شده است، غالبا متعلق به منطقه یک تهران بوده و قیمت این آپارتمان‌ها نیز براساس قیمت مسکن در منطقه‌ای که واحد در آن قرار دارد، بین ۱۱ تا ۱۷۰میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بوده است.

نیاز عمران -قیمت مسکن در ماه‌های اخیر افزایش شدیدی داشته است و این افزایش قیمت مسکن حتی در واحدهای متراژ پایین می‌تواند قیمت‌های نجومی و خارج از توان بسیاری از خانوارها خلق کند. با قیمت مسکن در وضعیت فعلی، شاید خرید واحدهایی با متراژ بالا مساوی است با قیمت‌های عجیبی که در توان عموم مردم جامعه نیست.

قیمت مسکن برای واحدهای با متراژ بالا باتوجه به محله‌ای که واحد در آن قرار گرفته، متفاوت است. بیشترین قیمت متعلق به واحدی در منطقه یک با قیمت ۱۷۰میلیون تومان در هر متر مربع بوده است. ارزان‌ترین واحد نیز در منطقه ۲۱ و با قیمت ۱۱میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

قیمت جدید بزرگ‌ترین آپارتمان‌های تهران

گفتنی است غالب واحدهای متراژ بالا به ترتیب در منطقه یک و سه قرار گرفته است. یک واحد آپارتمان ۳۲۷متری و ۴۵سال ساخت در قیطریه متری ۱۱۹میلیون تومان معامله شد. قیمت مسکن برای یک واحد آپارتمان ۴۹۴متری و ۳۹سال ساخت در عباس آباد متری ۴۴میلیون و ۴۷۵هزار تومان بوده است.

یک واحد آپارتمان ۳۲۰متری و یک سال ساخت در سعادت‌آباد تهران متری ۸۵میلیون تومان، واحدی ۳۴۱متری و ۳۹سال ساخت در سیدخندان متری ۷۴میلیون و ۴۴۶هزار تومان، آپارتمانی ۳۶۰متری و ۳۹سال ساخت در پیروزی متری ۶۰میلیون تومان و یک واحد آپارتمان ۳۷۸متری در اراج متری ۵۱میلیون و ۳۲۲هزار تومان معامله شد.

به گزارش نیازعمران به نقل از اقتصاد آنلاین، عرضه واحدهای نوساز به طور کل پایین است. این موضوع در خصوص واحدهای متراژ بالا نیز صادق است. یک واحد آپارتمان ۳۰۰متری و نوساز در گیشا متری ۸۷میلیون و ۶۶۶هزار تومان و یک واحد نوساز ۳۳۷متری در خاوران متری ۴۳میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی ۳۰۳متری و ۲۵سال ساخت در تجریش متری ۶۹میلیون و ۱۴۰هزار تومان به فروش رفت. هفته گذشته یک واحد آپارتمان ۴۶۶متری و ۶۹سال ساخت در نارمک شمالی متری ۵۴میلیون تومان خریداری شد. یک واحد آپارتمان ۳۲۵متری و ۳۹سال ساخت در مجیدیه نیز متری ۶۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله شد.

یک واحد ۳۰۷متری و ۱۶سال ساخت در دروس متری ۶۵میلیون و ۴۸۵هزار تومان و مجموعا ۲۰میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان معامله شد. همچنین قیمت مسکن برای واحدی ۳۲۹متری و ۱۷سال ساخت در جماران متری ۷۵میلیون و ۶۲۰هزار تومان بوده است.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید