قیمت آپارتمان‌های نوساز و لوکس در شرق تهران

0
42

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌های نوساز در شرق تهران می‌پردازد.

به گزارش نیازعمران به نقل از اقتصاد آنلاین – مناطق ۴، ۸، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ در شرق تهران واقع شده است. قیمت مسکن برای واحدهای نوساز این مناطق باتوجه به محله، نوع ملک، تعداد واحد در طبقه، متراژ، دسترسی و… متفاوت است. به طور کل آپارتمان‌های منطقه۴ تهران گران‌تر از سایر مناطق اطراف آن است.

نارمک یکی از محله‌های شرق تهران است. یک واحد آپارتمان ۵۲متری و نوساز در این محله متری ۳۶میلیون و ۷۳۰هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ۷۳متری ونوساز در محله مجیدیه متری ۳۴میلیون و ۲۴۶هزار تومان به فروش رفت.

جوادیه محله‌ای در شرق تهران است که قیمت مسکن در آن تقریبا پایین‌تر از سایر مناطق شرقی است. یک آپارتمان ۱۱۰متری و نوساز در این محله متری ۲۰میلیون و ۹۰۹هزار تومان معامله شد. یک واحد ۳۱متری و نوساز در دولاب نیز در مجموع ۶۴۰میلیون تومان به فروش رسید.

 

قیمت آپارتمان‌ های نوساز در شرق تهران چند؟

قیمت مسکن در محله پاسداران از سایر مناطق شرقی بالاتر است. یک آپارتمان ۱۴۷متری و نوساز در این محله ۵۵میلیون و ۷۸۲هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی ۸۵متری و نوساز در تهران پارس نیز متری ۳۰میلیون و ۵۸۸هزار تومان بوده است.

تنوع قیمت مسکن در محله پیروزی بسیار بالاست و می‌توان در بازه قیمت متفاوتی در این محله واحد پیدا کرد. یک واحد آپارتمان ۷۲متری و نوساز در پیروزی متری ۲۷میلیون تومان و واحدی ۹۲متری در پرستار متری ۲۱میلیون و ۷۳۹هزار تومان به فروش رفت.

سبلان یکی دیگر از محله‌های شرق تهران است که قیمت مسکن در آن تقریبا پایین است. یک واحد ۶۵متری و نوساز در این محله متری ۲۳میلیون تومان به فروش رسید. قیمت مسکن برای واحدی ۱۱۰متری و نوساز در وحیدیه نیز متری ۳۱میلیون و ۳۱۸هزار تومان بوده است.

لازم به یادآوری است که قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده در آبان ماه است و ممکن است واحدهایی گران‌تر یا ارزان‌تر در محله‌های مشابه قیمت‌گذاری شود.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید